پرش به محتوا

انجمن نجوم در سومین جشنواره غذا و سلامت دربهشت نیشابور

انجمن نجوم نیشابور در سومین جشنواره غذا و سلامت در بهشت نیشابور که با همکاری ارگان های پرتلاش شهر نیشابور درتاریخ چهارشنبه ۲۶ تا جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ از ساعتِ ۱۹ تا ۲۳ در انتهای بلوار جانبازان، ابتدای خیابان باغچه بان، مرکز توان بخشی کودکان معلول و بی سرپرست #بهشت_نیشابور (هفده شهریور) برگزار گردید حضور به هم رسانید و ادای دین کرد.

حضور انجمن نجوم در غرفه 23 جشنواره غذا و سلامت
حضور انجمن نجوم در غرفه ۲۳ جشنواره غذا و سلامت

استقبال بی نظیر مردم خیر و نیکو کار که در کنار کمک به بچه های این بهشت آسمانی در این جشنواره انرژی مضاعف به اعضا انجمن می بخشید تا در این جشنواره سه روزه بتواند با مستقر نمودن سه تلسکوپ به رصد اجرامی چون سیاره مشتری و زحل ، ماه و گذر ایستگاه فضایی بین الملی پرداختند و آسمان زیبای تابستان را به یازدید کنندگان نشان دهد.

حضور انجمن نجوم در غرفه 23 جشنواره غذا و سلامت
استقبال بر نظیر مردم خیر و نیکوکار

سومین جشنواره غذا و سلامت در بهشت نیشابور که با همکاری ارگان های پرتلاش شهر نیشابور درتاریخ چهارشنبه ۲۶ تا جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۸ در مرکز توان بخشی کودکان معلول و بی سرپرست #بهشت_نیشابور (هفده شهریور)به جهت جمع آوری کمک های مردمی از طریق فروش مواد غذایی سنتی و دست آورد های صورت گرفت .
هدف اصلی این جشنواره، آشنایی  مردم به خصوص افراد متاهل با علم ژنتیک است . صدیقه صبریان افزود: در این جشنواره زبده‌ترین متخصصان ژنتیک حضور داشتند و به مراجعه کنندگان به صورت رایگان مشاوره دادند. وی گفت:  سومین دوره جشنواره غذا وسلامت با استقبال خوبی رو به رو شد وغذا‌هایی که برای سه روز پیش‌بینی شده بود در یک شب به فروش رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *